Блог
Перекваліфікація: як викликати довіру потенційного працедавця
Зараз багато говорять про те, що бізнес дуже швидко змінюється і працівникам треба адаптуватися до цих змін, щоб не випасти з гри. Треба постійно відслідковувати нові тренди в професії і набувати нових навичок.
В той же час, є інша тенденція – вузька спеціалізація. Працедавці потребують вже готового спеціаліста певного фаху з конкретної сфери.
Перекваліфікація та труднощі у зміні діяльності
Наприклад, менеджер з розвитку бізнесу у сфері професійних послуг не підійде для агро-компанії чи комерційний директор у сфері роздрібної торгівлі не влаштує виробництво.
Відсутність знань про індустрію, брак контактів, розуміння специфіки продукту…
Проте, є ще одна проблема, яка на початку кар’єри була знайома кожному з нас і до якої ми повертаємось, коли приймаємо рішення про зміну фаху.
Багато хто з нас може згадати власний досвід розчарування, коли прагнучи змінити напрямок діяльності, надсилав резюме на вакансію і навіть не отримував дзвінка у відповідь.
Бажаєте отримувати цікаві статті в сфері рекрутингу?
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА РОЗСИЛКУ!