Блог

glenn-carstens-peters-210782

Злови працівника – Game рекрутинг

В Україні 34% населення грають в комп’ютерні ігри. Середній вік учасника 27 років.  Більшість з нас подумає: «Даремна трата часу». Інші ж вважають ігри хорошим відпочинком після роботи. Хто ж правий?

Спеціалісти з рекрутингу постійно шукають нові методи роботи, сучасніші техніки набору працівників. Традиційні методи з кожнем днем стають менш ефективними.

Рекрутинг працівників через комп’ютерну гру звучить наче нереально. Цей метод – хороший спосіб зацікавити молодих людей, вдало оцінити кандидата в дії, хоч і в віртуальній реальності.

Як відбувається Game рекрутинг?

Багато європейських фірм використовує такий тип рекрутингу. Такі відомі марки як: L’Oreal, Unilever, Siemens, і т.д. В Siemens для рекрутингу використали ігри  „Plantville”, (клона гри „Farmville”).

Перша рекламна гра „Pepsi Invaders” з’явилась ще в в 1983 році. Створена була компанією Coca Cola. Ціль гри в побудові розпізнавальності марки і статусу працедавця. 10 років після цього вперше було використано гру „Space Job” для контакту з кандидатами.

На перший погляд здається не можливим набрати на роботу працівників за допомогою гри. Прикладом успішного game-рекрутингу можна назвати гру “Gra o bro” компанії Piwowarska. Комп’ютерну гру також можна назвати рекламою самою в собі. “Grą o Bro” була презентована нa Facebook, в ній взяли участь 634 особи. Гра складалась з кількох раундів. Кожен учасник мав завдання збудувати власну особистість, надати герою риси характеру і відповісти на кілька класичних питань. По завершенню рекрутингу фірма працевлаштувала 2 особи, але про сайт фірми Beerlovers.pl дізналось кілька тисяч людей!

Аплікація в формі гри дозволила ефективно перевірити знання, відкрити сховані таланти і оцінити креативність кандидата. Це новий етап рекрутингу. Замість неровової розмови – інтелектуальні розваги.

Переваги цього методу в тому, що після такого набору  задоволені усі, це підвищує позитивний статус фірми, а застосування іноваційних технологій покращує селекцію працівників. Також люди запам’ятовують нетиповий набір працівників, що збільшує популярність і впізнаваність марки.

Важливою перевагою є те, що вже під час гри кандидати адаптуються до внутрішньої організації фірми. А також присутня можливість оцінити на скільки кандидат є зацікавлений роботою, що не можна зробити за допомогою розмови чи тестів.

Game рекрутинг – це форма гри, але не в прямому розумінні, тут ті самі правила, але вже зовсім інші цілі. Традиційні форми рекрутингу і нетипові методи набору працівників допоможуть вам вибрати найкращих працівників.