Блог

rawpixel-565456-unsplash

Як покращити ваш бренд роботодавця?

Кандидати все більше уваги приділяють бренду роботодавця під час пошуку та влаштування на роботу. Це можна пояснити все тіснішим зв’язком між маркетингом та рекрутингом. 

За статистикою Betterteam Blog, 50% опитаних кандидатів не підуть працювати в компанію з поганою репутацією, навіть якщо оплата там вища, ніж в альтернативній.

За дослідженням компанії EY, в якому взяли участь понад 1000 фахівців з різних галузей з усієї України, ключовим фактором при виборі роботодавця є розмір заробітної плати (74%). На другому місці — імідж компанії на ринку (70%). І ці показники відрізняються лише на 4 відсотки!

Як же покращити ваш бренд роботодавця і зробити його привабливим для найталановитіших кандидатів?

Знайдіть сильні сторони компанії.

Чому ви кращі за інших? Чому кандидат повинен піти працювати саме у вашу компанію? Відобразіть це у вашій місії, цінностях, позиціонуванні. Правильно зрозумійте свою нішу та сприйняття компанії кандидатами. Уявіть себе на його місці. Чи достатньо у вас плюсів?

Створіть та розвивайте корпоративну культуру.

Компанія мрії — не лише та, яка є лідером на ринку, а й та, в якій приємно працювати, існують певні звичаї та стосунки між колегами ненапружені.

Обирайте кандидатів, які чудово доповнюють вашу корпоративну культуру

Ця порада випливає з минулої. Читайте «Хто? Розв’яжіть вашу проблему номер 1!» Джефа Смарта та Ренді Стріта. Робітник, що пречудово виконує свої обов’язки, але при цьому не знаходить спільної мови з жодним зі своїх колег, стає лише причиною збитків.

Сторітелінг та візуалізація.

Розкажіть кандидату історію, що захоплює! Підтримайте її якісним візуальним контентом. Чому це буде ефективним? За статистикою, 80% людей мають візуальне сприйняття. (Не всі є суто візуалами, частина з них має змішане, тобто може бути, наприклад, одночасно і аудіалом, і візуалом.)

Процедура найму — командна робота! 

Ви не зможете самотужки показати всю атмосферу та злагодженість процесів у компанії, розказати про те, чому варто в ній працювати. Для цього вам потрібна допомога колег!

Використовуйте новітні технології.

Технології та зручність — це і кращі враження від контакту з компанією, і приємний досвід, пов’язаний з нею, і якісніші канали комунікації. Уявіть, що ви зайшли на ваш сайт як кандидат. Чи зручна там навігація?

Уявіть, що кандидат — ваш Клієнт.

Спробуйте продати йому свій «бренд». 

Контент, що притягує. 

Використовуйте якісний контент не тільки для того, щоб приваблювати клієнтів, а й для того, щоб приваблювати потенційних співробітників. Імовірно, кандидат вперше зустріне вашу компанію у соцмережах або ж на сайті. Регулярно оновлюйте свій блог фото, відео, пишіть про ваші новини, події, що стались у корпоративному житті. Це покаже, як чудово працювати саме ТУТ!

Будьте справжнім!

Не давайте кандидату надій на те, що він потім не зможе отримати. Не перебільшуйте своїх очікувань. Поставте ситуацію такою, якою вона є насправді.

Беріть участь в офлайн-заходах, друкуйтесь у виданнях. 

Присутність у медіа показує ваше активне життя, різноманітну та цікаву діяльність, окрім роботи. Участь у заходах показує те, що ви не стоїте на місці, прагнете до нових знань та знайомств.

Запитайте колег.

Проведіть анонімне опитування про сприйняття співробітниками вашого бренду роботодавця. Завжди питайте думок своїх колег! Ви зможете почути корисні ідеї. Придумайте, як покращити ситуацію. 

Підтримання іміджу бренду роботодавця — процес, який не можна зупиняти. Постійно думайте про те, як би ви могли покращити сприйняття вашої компанії. 

Якщо ви маєте потребу у консультації або запитання з даної теми чи не тільки, будь ласка, залишайте їх у формі.