Блог

achievement-adult-agent-684387

Як переконати колег у тому, що ваша думка правильна?

 

Мати доцільну ідею чи думку — лише початок справи. А як же переконати співробітників у тому, що вона є правильною?

Переконувати означає впливати. Коли ми маємо вплив, ми контролюємо ситуацію та досягаємо успіху. За статистикою, лише 20% інформації ми сприймаємо в залежності від того, «що нам говорять». 80% ми сприймаємо в залежності від того, «як нам презентують» дану інформацію!

Отже, як бути переконливим?

Люди вмотивовані чинити правильно.

Вони хочуть розуміти, як правильно робити, що думати, знати та купувати. Дайте самі собі відповідь на питання: чому вони повинні послухати вас?

Дайте людям відчути себе у безпеці й краще зрозуміти свої власні цінності. Переконайте, що їхні цінності збігаються з вашими.

Будьте впевнені, що вас уважно слухають.

Через неуважність або ж недостатню концентрацію на месседжі, ваші колеги можуть зрозуміти його зовсім не так. Створіть сприятливі обставини та атмосферу для вашого повідомлення.

Чітко аргументуйте свою позицію.

Аргументація викликає повагу, дає знати, що кожна ідея не даремна і має своє підґрунтя.

Переконувати — не те саме, що маніпулювати.

Маніпулювати — означає змушувати людей щось зробити силоміць. Переконування ж — це мистецтво змусити людину зробити щось та думати, що це в її найважливіших інтересах. Не використовуйте маніпуляцію у своїх професійних цілях!

Робіть щирі компліменти.

На підсвідомому рівні ми більше довіряємо тим людям, які робили/казали нам щось приємне. Але це ні в якому разі не повинно бути щось надто надумане, неправдиве та перебільшене.

Встановіть чітко окреслений результат.

Колеги повинні розуміти, якого результату очікувати. Назвіть конкретні цифри. Що дасть ваш план через півроку? Збільшення товарного обороту на 5%? Збільшення бонусу до зарплат менеджерів на певний відсоток? Чи просто зміни у стратегії?

Створіть терміновість справи.

Якщо ви не знайдете мотивацію в людей сьогодні, завтра про цю розмову вже всі забудуть. Потрібно переконати колег, що це є вашим «тузом у рукаві» на сьогодні й варто вже зараз впроваджувати ідею в життя. Задайте собі питання: чим ця ідея важливіша від інших саме зараз? 

Візуалізуйте ідею для кращого сприйняття.

Проілюструйте те, що ви говорите. Як вже було сказано в одній з попередніх статей, 80% людей добре сприймають інформацію візуально. Це допоможе їм краще розкласти її по полицях і зрозуміти, чому саме це важливо.

Кажіть правду.

Розкажіть  факти про себе та проблему, про які ніхто не знає. Іноді правда — найефективніший інструмент. Спостерігайте за реакцією.

Створіть зв’язок між вами й колегами.

Ми любимо людей, на яких ми схожі. Так поводить себе наша підсвідомість. За допомогою віддзеркалювання та відповідності звичним формам поведінки інших (мова тіла, мовні моделі тощо) ви можете створити відчуття взаємозв’язку, від якого люди почуватимуться комфортніше поруч із вами та стануть більш відкритими до ваших пропозицій.

Такими є поради AboutHR щодо переконання. Тепер прийшов час втілювати ваші ідеї в життя та переконувати колег підтримати вас!

Якщо у вас виникли запитання з даної теми чи не тільки, будь ласка, залишайте їх у формі — спеціалісти AboutHR завжди на зв’язку!