Блог

#ABOUTHRADVICE-4

Як найшвидше адаптувати працівника в вашу компанію: корисні поради

Найбільша кількість звільнень нових співробітників у перші місяці роботи зазвичай викликана тим, що вони не змогли адаптуватись до корпоративної культури компанії та розкрити свій професійний потенціал. Ось деякі корисні поради щодо того, як адаптувати працівника до вашої організації та допомогти йому «розкритись» у новому середовищі.

Як адаптувати працівника до вашої організації

  1. Детально продумайте перший робочий день та робочий тиждень. Всі завдання для кандидата повинні бути чітко сформульовані та зрозумілі, визначені в часі та розставлені в пріоритетності. Структурний підхід до організації роботи не тільки полегшить процедуру адаптації людини, а й допоможе вам простіше перевіряти результати її роботи.
  2. Вводьте працівника в курс справи поступово. Пояснюйте роботу компанії по кроках. Не завалюйте людину одразу тонною інформації, краще давати її невеликими порціями, по блоках.
  3. Призначте наставника (куратора). Кожній людині на новому місці роботи, як мінімум на 1 місяць, потрібен наставник до якого можна звернутись з питаннями або потребою допомоги. Важливо, щоб сам куратор був зацікавлений у допомозі колезі, інакше дана процедура не матиме сенсу.
  4. Познайомте кандидата з усіма працівниками та відділами, детально ознайомте його з усіма процесами в компанії. Одне з найважливіших правил продуктивної та простої роботи в новій компанії — розуміння процесів, які там відбуваються і знання усіх колег. Якщо у новачка буде гарний контакт з іншими працівниками, він буде не боятись звернутись до них з питаннями чи проханнями.
  5. Регулярні зустрічі з керівником протягом першого місяця роботи. Для таких зустрічей достатньо і 15 хв. Для чого ж вони корисні? Для кращого розуміння завдань керівника, для контролю процедури адаптації та результатів роботи нової людини.
  6. Більше спостерігайте та слідкуйте за зворотним зв’язком працівника. Не завжди людина проговорює все вголос, а тим паче на новому місці роботи. Тому, спостерігаючи за нею, ви зможете помітити, що ще можливо її турбує окрім того, про що вона розповідає.
  7. Дайте зрозуміти, що на початку робити помилки нормально. І, нарешті, поясніть новому колезі, що не потрібно боятись робити помилки, тому що на них усі вчаться. Страх зробити щось неправильно породжує страх перед самими завданнями. Тому і ви, у свою чергу, ставтесь до перших помилок з розумінням.

Процедура адаптації може пройти без стресу як для керівника та HR, так і для новоприбульця, якщо прислухатись до наших порад та обрати позитивні налаштування у себе в думках!

Якщо ви маєте потребу у консультації, або у вас виникли запитання з даної теми чи не тільки, будь ласка, залишайте їх у формі.