Блог

eliott-reyna-748864-unsplash

Як довести роботодавцю свою зацікавленість?

Що робити, якщо ви щойно закінчили університет, не маєте жодного досвіду роботи, але хочете розпочати кар’єру своєї мрії? Якими можуть бути ваші перші кроки? Спеціалісти AboutHR підготували корисні поради щодо того, як не боятись  співбесіди та довести працедавцю, що йому потрібні саме Ви!

  • Виявіть інтерес до професії.

Спершу, оберіть сферу, яка вам до душі. Якщо ви розвиваєтесь в цьому напрямку, а саме: відвідуєте семінари, конференції, проходите курси, читаєте книги, це дає змогу працедавцю побачити, що ви дійсно зацікавлені у професійному розвитку саме в цій галузі. А не просто прагнете перейти у сферу, яка зараз в зеніті, де найвищі зарплати, як, до прикладу, ІТ чи ІТ-рекрутинг. 

  • Вміння подати себе — дуже важливе!

За статистикою, перше враження про людину на 55% залежить від її зовнішнього вигляду і поведінки, на 38% — від якості голосу та впевненості, і лише на 7% — від слів, які вона говорить. Фінальне рішення не завжди залежить від того, якою ви є людиною та якими навичками володієте . Значну роль відіграє саме ваше вміння презентувати себе. Якщо навіть найсмачнішу цукерку загорнути у непримітну обгортку, ніхто її не купить.

  • Правильно складіть резюме.

Важливо вказати, радше не те, що ви знаєте та вмієте, а те, як саме ви використовували це в своєму житті. Окрім цього, резюме має містити лише достовірну інформацію : якщо в CV вказано, що ви комунікабельні та соціально активні, а на сторінці у Facebook у вас заледве набереться 20 друзів, це змушує працедавця насторожитись і здивуватись.

  • Знання мов, а особливо англійської.  

Ми живемо в епоху глобалізації. Кордони стираються, а компанії перетворюються на міжнародні корпорації. Знання англійської мови зараз необхідно навіть в українських компаніях і навіть на позиціях, де вона може прямо не використовуватись. Перш за все, знання англійської потрібне для виходу за межі інформаційного середовища україно- та російськомовних ресурсів.   

  • Покажіть, що у вас є чіткі цілі.

Чого б ви хотіли досягнути за допомогою вказаної вакансії? Які у вас цілі на найближчих півроку? Що ж далі? Детально продумайте свої кар’єрні та особисті плани. Роботодавцю важливо бачити, що ви маєте визначені цілі та плани, пов’язані з вакансією, на яку подаєтесь.

  • Ваші особисті досягнення та індивідуальні риси

Коли мова йде про кандидатів рівня junior, часто роботодавець дивиться не стільки на досвід, скільки на активність, вміння та бажання розвиватися і вчитися. Вкажіть те, як ви брали участь у проектах в університеті, як організовували зустрічі, друкувались у студентському виданні…

  • Правильне ведення соцмереж

Активне ведення соцмереж може як допомогти кар’єрі, так і завадити їй. За даними опитування Headhunter, 75% роботодавців вивчають профіль кандидата у соцмережах перед тим як ухвалити остаточне рішення про працевлаштування. 

 

Потрібний спеціаліст на сьогодні — людина, відкрита до челенджів та нових горизонтів, кандидат, що хоче розвиватись у своїй сфері та вивчати іноземні мови. Досвід уже не є таким важливим аспектом, як він був раніше — суспільство позбавляється стереотипів. Головне — бажання розвиватись та професійно зростати!

Якщо ви хочете дізнаватись про найновіші тенденції на ринку праці на сьогодні та бути в курсі останніх подій, підпишіться на нашу розсилку! Підписатись на нашу розсилку можна тут.

Якщо ж у вас виникли запитання з даної теми чи не тільки, будь ласка, залишайте їх у формі.