Вакансії

candidate

Керівник клієнтського сервісу

Львів. Активна

Наш клієнт, міжнародна компанія, що працює в медичній галузі, шукає Керівника клієнтського сервісу у Львові.

Основні вимоги:

  • Вища освіта.
  • 3+ р. досвіду роботи на аналогічній позиції.
  • Знання основних показників виміру та оцінки клієнтської лояльності та задоволеності послугами (NPS, CSI, анкетування, “таємний покупець” і т.п.).
  • Хороші аналітичні та організаційні навички.
  • Інноваційність, вмотивованість, націленість на результат.
  • Користувач MS Office.
  • Знання англійської мови вітається.

Обов’язки:

  • Розробка та впровадження стратегічного плану взаємодії з клієнтами.
  • Організація робіт з аналізу поточних бізнес процесів в частині клієнтських сервісів, виявлення можливостей автоматизації робіт.
  • Підготовка звітності за ключовими показниками ефективності клієнтських сервісів.
  • Залучення менеджерів усіх підрозділів для розробки ініціатив та нагляду за реалізацією стратегічного плану взаємодії з клієнтами.
  • Впровадження нових практик та підходів для покращення рівня обслуговування клієнтів.
  • Підготовка та розробка річного бюджету відділу для досягнення цілей компанії.

Компанія пропонує:

  • Офіційне працевлаштування.
  • Конкурентний рівень заробітної плати.
  • Соціальні гарантії відповідно до законодавства.
  • Можливість відвідування профільних конференцій, семінарів.

Відповідальний рекрутер: yf@abouthr.com.ua

Дякуємо! Наші менеджери зв'яжуться з вами