Блог

2018-11-23 16.24.00

ТОП-7 найрозповсюдженіших помилок на співбесіді

На сьогодні написано безліч статей про те, як вдало пройти співбесіду. А що ми знаємо про помилки? AboutHR вирішили зібрати список найрозповсюдженіших помилок на співбесіді, які можуть коштувати вам роботи!

 

  • Запізнення

Як не крути, перше враження неможливо забути. Якщо ви запізнились на першу співбесіду, вас одразу схарактеризують як не пунктуальну людину, або, у гіршому випадку, як людину, яка не цінує час інших, кандидата, якому байдуже, отримає він цю посаду чи ні. Навпаки, було б чудово прийти на 10 хвилин раніше та зібратись з думками. Якщо вже так трапилось, що ви ніяк не зможете бути вчасно, зателефонуйте заздалегідь та попередьте про запізнення. Спитайте про можливість перенесення співбесіди на інший час (день).

  • Відсутність інтересу на співбесіді

Співбесіда – це двостороння комунікація. Якщо працедавець бачить, що ви не зацікавлені у розмові, він зробить висновок, що ви не зацікавлені у вакансії. Покажіть, що вам справді потрібна ця посада і поясність чому.

  • Погані відгуки про попереднього працедавця

По-перше, це покаже вас як конфліктну людину. По-друге, це покаже, що ви не зовсім розумієте поняття «конфіденційність». Не варто виказувати негативні емоції про колишнє місце роботи. Подумайте про те, що майбутній працедавець в цей момент може уявити, що колись ви будете так говорити про нього.

  • Незнання своєї ціни на ринку

Ви, як спеціаліст, повинні розуміти, на яку винагороду розраховувати. Занадто низька планка, яку ви поставите на співбесіді, нагородить вас занадто низькою зарплатою для вашого досвіду, а також дасть працедавцю думати, що у вас нижчий рівень. І навпаки, занадто висока планка покаже вашу зарозумілість і буде виглядати негативною в очах роботодавця.

  • Конформізм

Конформізм насторожує і створює про вас враження, як про пасивну та байдужу людину. Те, що ви погоджуєтеся з будь-чим, що вам говорять, змушує думати про вас не у найкращому світлі.

  • Шаблонні дії

В мережі існує безліч курсів «як пройти співбесіду». Дії, нібито ви просто начитались статей та поводитесь так, як потрібно, щоб «сподобатись працедавцю» за чіткими шаблонами та алгоритмами — не найкращий показник.

  • Чи варто питати про розмір заробітної плати?

Дуже делікатне питання — грошове. На справді, запитати про це — цілком доречно, головне — поводити себе впевнено. Фахівці радять не ставити це питання першим, а дочекатися, поки роботодавець сам заговорить про зарплату.

Наближення співбесіди — це завжди стрес. Головне — правильно підготуватись, зібратись з думками та почуватися впевнено!

Якщо ви хочете дізнаватись про найновіші тенденції на ринку праці на сьогодні та бути в курсі останніх подій, підпишіться на нашу розсилку! Підписатись на нашу розсилку можна тут.

Якщо ж у вас виникли запитання з даної теми чи не тільки, будь ласка, залишайте їх у формі.