Блог

rawpixel-652547-unsplash

Останні тренди в рекрутингу

Диджитал ера стирає всі старі стереотипи та затверджує нові правила і тренди. Знайти ідеальних кандидатів стає набагато важче, ніж у попередні роки, а шукачі зіштовхуються з численними челленджами. Якими ж є глобальні тренди в рекрутингу на сьогоднішній день і як найкраще їх використати, щоб значно підвищити якість підбору?

Ринок праці керується талантами

Вже досить довгий час поняття «рекрутинг» ототожнюють з «пошуком талантів», тобто знаходженням висококваліфікованих спеціалістів та бездоганних фахівців своєї сфери. Проте на даному етапі саме талант обирає Вас, а не навпаки! Ціль рекрутера — знайти його та залучити в свою компанію, створивши всі необхідні умови та давши чіткі завдання.
 

Маркетинг в рекрутингу

Ні для кого не секрет, яке величезне значення надається маркетингу у сучасному світі. HR-сферу це також зачепило. Саме так — рекрутер шукає кандидата, а не навпаки. Близько 70% кандидатів — пасивні шукачі роботи. Вони можуть бути де завгодно: у соцмережах, працювати на зовсім інших посадах тощо. Не виключено, що Ваш ідеальний кандидат може працювати у компанії Ваших конкурентів, і навіть не на тій посаді, на яку він «ідеально підходить».

 
Бренд роботодавця

Звісно, ніхто не піде працювати в компанію з поганою репутацією. Фірма, що має відоме ім’я, позитивні відгуки клієнтів та власну, добре розвинену корпоративну культуру, матиме більше шансів бути обраною кандидатом, ніж та, що не має цих конкурентних переваг. Відомі бренди, що не здають своїх позицій на ринку, є лідерами в своїй сфері, є лідерами і в підборі найякісніших кадрів. Тому, підвищуючи якість свого бренду, Ви значно збільшуєте шанси найму найкваліфікованіших працівників.
 
 

Важливі враження та досвід кандидата

Навіть якщо кандидат вирішив не погоджуватись на Вашу посаду, проте запам’ятав, який привітний HR-менеджер проводив в нього інтерв’ю та яка приємна атмосфера у компанії, він порадить своєму другу-шукачу роботи Вас в першу чергу! Людяність та гарні стосунки складають невід’ємну частину успіху. Налагодження гарних стосунків з Вашим кандидатом — важливий тренд у рекрутингу!
 

Рекрутинг у соцмережах

Так, диджитал ера захопила усіх кандидатів. Знайти їх можна на сторінкаж соціальних медіа, потрібно лише знати, де шукати. Старша аудиторія надає перевагу linkedin, більш молода проводить безліч часу у Instagram, у той час як Facebook захопив найбільш різносторонню аудиторію і є величезним полем для пошуку. Job-сайти, безумовно, здають свої позиції перед соцмережами.
 

Автоматизація рекрутингового процесу

Використання штучного інтелекту для скринінгу резюме та в навчанні кандидатів покращать їх якість. Система має певні алгоритми та критерії, за якими здійснює свій вибір. Дані алгоритми допоможуть рекрутерам анонімно перевіряти та кваліфікувати кандидатів на основі їх вмінь та відповідного досвіду, а не віку, статі, освіти тощо. Автоматизація ввиключає упереджені рішення. 
 

Віртуальна та доповнена реальності  

Деякі компанії проводять віртуальні тури для кандидатів, щоб показати культуру корпорацій та зробити уявлення про робоче середовище. Люди, в свою чергу, також починають урізноманітнювати свої профілі, таким чином краще показуючи свої навички (наприклад, архітектор показує власний проект будинку). 
 
Доповнена реальність дає змогу пройти по приміщеннями компанії, взяти участь в імітації зустрічі з клієнтом або поговорити з працівником компанії про його типовий робочий день, тобто приміряти на себе майбутню роботу максимально близько до реальності.
 

Використання відеоконтенту  

Кандидати, що хочуть краще розповісти про себе, подати інформацію ясніше та цікавіше, використовують відеоконтент на своїх профайлах. Це дає змогу роботодавцям краще оцінити, чи є ця людина майбутньою маленькою частинкою компанії…
 
 
Ось і 8 трендів, які можна починати впроваджувати в рекрутинг вже сьогодні, можливо деякі з них більше підходять для Вашої компанії, а якісь зовсім не відповідають її організаційній культурі. 

Слідкуйте за новинами AboutHR та дізнавайтесь усі новинки у сфері рекрутингу першими!
 
 
Якщо Ви маєте потребу у консультації, або у Вас виникли запитання з даної теми чи не тільки, будь ласка залишайте їх у формі — будемо завжди раді відповісти!