Блог

лояльность персонала

Лояльність персоналу, що таке і як її досягнути

Лояльність персоналу – це одна з головних цінностей будь-якої корпоративної системи. Вона здатна принести користь компанії, починаючи з підвищення продуктивності праці і закінчуючи формуванням позитивного ставлення до роботодавця в суспільстві.

Лояльність важко виміряти, але її важливість важко переоцінити, оскільки вона має прямий вплив на прибутковість та успішність бізнесу.

Що таке лояльність і які методи її оцінки?

Лояльність співробітників компанії полягає в емоційній прив’язаності персоналу до роботодавця, та бажанні залишатися її частиною. Вона знижує шанси на те, що конкретний працівник захоче піти в іншу фірму.

Існують наступні методи оцінки лояльності персоналу:

  • Оцінка рівня плинності кадрів;
  • Проведення опитувань і анкетування;
  • Спеціальні спостереження за тим, як поводяться співробітники на робочому місці, перервах;
  • Проведення інтерв’ю з працівниками з різних підрозділів.

Для того, щоб визначити індекс лояльності співробітників, необхідно використовувати всі види оцінок, зазначені вище. Рівень емоційної прихильності конкретних фахівців можна визначити за допомогою тесту Кеттелла або методу 360 градусів.

Підвищення лояльності персоналу

підвищення лояльності персоналуПоліпшення рівня прихильності співробітників є однією з головних цілей діяльності. Підвищення лояльності персоналу передбачає комплексний підхід з виявленням проблем, які турбують, як весь штат працівників, так і окремих фахівців.

Поліпшити індекс лояльності можуть допомогти поради від AboutHR:

  1. Запропонована справедлива ​​і конкурентна оплата праці. Лояльність персоналу багато в чому залежить від рівня заробітної плати та відповідність її виконуваних обов’язків. Якщо в іншому місці за аналогічні обов’язки роботодавець платить більше, то співробітники можуть відчути себе знеціненими.
  2. Надання більшої відповідальності. Даний крок дозволяє показати довіру з боку компанії. Однак, важливо надати співробітникам всі можливості і ресурси для виконання поставлених цілей, інакше збільшення відповідальності може привести до ворожості з боку підлеглих, через банальну перекладання обов’язків.
  3. Допомагайте своєму персоналу розвиватися. Якщо компанія дає можливість своїм працівникам отримувати нові навички, професійно розвиватися, то це здатне привести не тільки до прихильності діючого персоналу але і до залучення нових лояльних працівників. Створіть умови для просування по кар’єрній драбині, навчайте персонал в сферах, які їм цікаві.
  4. Мінімізуйте невизначеність. Сьогодні впевненість в своєму робочому місці для більшості фахівців важлива як ніколи. Будьте чесні зі своїми співробітниками, інформуйте про теперішній стан справ компанії і майбутні плани. Це дозволить не тільки зменшити невизначеність, але і підвищити рівень довіри до роботодавця.

Підвищення лояльності співробітників – це головна мета корпоративної культури. Вмійте слухати свій персонал і створювати комфортні умови для праці, не тільки у фізичному та емоційному плані.