Blog

photo_2019-02-26_14-52-52

Перекваліфікація: як викликати довіру потенційного працедавця

Маріанна Гринишин, засновник і старший рекрутер AboutHR спеціально для УП.Життя.

Зараз багато говорять про те, що бізнес дуже швидко змінюється і працівникам треба адаптуватися до цих змін, щоб не випасти з гри. Треба постійно відслідковувати нові тренди в професії і набувати  нових навичок.

В той же час, є інша тенденція – вузька спеціалізація. Працедавці потребують вже готового спеціаліста певного фаху з конкретної сфери.

Наприклад, менеджер з розвитку бізнесу у сфері професійних послуг не підійде для агро-компанії чи комерційний директор у сфері роздрібної торгівлі не влаштує виробництво.

Відсутність знань про індустрію, брак контактів, розуміння специфіки продукту…

Про те є ще одна проблема, яка на початку кар’єри була знайома кожному з нас і до якої ми повертаємось, коли приймаємо рішення про зміну фаху.

Багато хто з нас може згадати власний досвід розчарування, коли прагнучи змінити напрямок діяльності, надсилав резюме на вакансію і навіть не отримував дзвінка у відповідь.

 Що ж робити, коли потрібного досвіду немає, але є переконання, що момент змін вже настав?
 
Читати далі: https://cutt.ly/488Bl