Блог
Визначення мотивації: як не обпектись в умовах підвищеного попиту на кандидатів?
Чи знайома вам ситуація, коли на співбесіді кандидат говорить, що йому цікавий функціонал вакансії та компанія, а на фінальній зустрічі з керівником запитує про можливості зміни спеціалізації чи виїзд за кордон, чи надто детально розпитує про графік, тривалість відпустки, лікарняні…?
Або ж коли кандидат проходить всі співбесіди, включно з технічною, а пропозицію про роботу врешті відхиляє або ж виходить на роботу і звільняється протягом випробувального строку?
Знайомо? Тоді негайно реєструйтесь на наш майстер-клас!
Такі провали, як описано вище, є ознакою помилки в підборі, а саме нерозуміння того, ЩО керує кандидатом – його МОТИВАЦІЇ.
Наслідки невдалого підбору персоналу
Наслідки такого невдалого підбору для компанії всім відомі:
- витрата часу рекрутера та менеджерів компанії на пошук персоналу та проведення співбесід;
- витрата часу на адаптацію та оплату праці;
- витрати часу на новий пошук і, можливо, втрату інших кандидатів, які вже влаштувались в іншу компанію.
На щастя існують перевірені методики визначення мотивації кандидатів!
Майстер-клас з визначення мотивації
На майстер-класі ви дізнаєтесь:
- як попередньо діагностувати мотивацію кандидата ще на етапі скринінгу резюме;
- які існують перевірені рекрутерські методики для визначенні мотивації і як почати їх застосовувати вже сьогодні;
- яким чином ставити запитання, щоб кандидат сказав вам правду, а не те, що ВИ хочете почути;
- яким чином уникнути соціально бажаних відповідей;
- як трактувати не лише відповіді, а й поведінку кандидатів в ході співбесід;
- а також інші лайфхаки про визначення мотивації кандидатів від Маріанни Гринишин, керівника та засновника рекрутингового агентства “AboutHR” з досвідом понад 12 років в HR та рекрутингу.
З 2012 року Маріанна спеціалізується на підборі керівників, висококваліфікованих та вузько кваліфікованих спеціалістів, а також IT спеціалістів.
Маріанна щодня проводить від 2-ох до 5-ти інтерв’ю та має улюблені запитання для гарантованого визначення мотивації будь-якого кандидата, якими буде рада поділитись з вами на майстер-класі.
Серед клієнтів, з якими співпрацює Маріанна та її агентство – такі лідери бізнесу, як DLA Piper, Chanel, Dykerhoff, Mazars Ukraine, Softserve, Infopulse.
Деталі щодо заходу:
- 24 травня, четвер – 18.30, креативний простір «Часопис», Meeting room
- Вартість – 250 грн. при оплаті до 23 травня включно, 300 грн. при оплаті в день заходу.
- Реєстрація закрита!
Бажаєте отримувати цікаві статті в сфері рекрутингу?
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА РОЗСИЛКУ!