Блог
Актуальні тренди в маркетингу, які варто почати впроваджувати вже сьогодні
Для всіх маркетологів, або ж тих, хто цікавиться даною сферою, буде дуже корисним огляд останніх трендів у маркетингу. Що ж нового трапилось за 2018?
На чому заощаджують українці?
За даними Nielsen, міжнародного маркетингового агентства, протягом 1 кварталу 2018 в Європі був найнижчий індекс споживчого настрою. Сюди ввійшла й Україна. 84% споживачів вважають, що зараз поганий час для придбання потрібних товарів, або товарів, що сподобались. 66% вважають, що їх фінансова ситуація в наступному році буде незадовільною.
69% українців заощаджують, з них:
- 49% — на одязі;
- 47% — на газі та електроенергії;
- 46% — купляють більш дешеві бренди харчових продуктів;
- 42% — заощаджують на розвагах;
- 42% — відмовляються від оновлення технологій (наприклад, від покупки нового телефону);
- 38% — скорочують частоту короткострокових відпусток.
На сьогодні, середньостатистичний українець на 29% схвильований нестабільною політичною ситуацією, на 28% — ростом цін на комунальні послуги, на 22% — здоров’ям, на 21% — ростом цін на харчові продукти та на 21% — економічною ситуацією. (джерело — Nielsen)
Центральною фігурою на сьогодні постає споживач. Той, хто не поставить його у центр кола, а поставить себе, обов’язково програє на ринку 2018. А тепер подивимось, чому саме так.
Останні тренди в маркетингу — це:
- Економіка вражень. Зараз споживачі купують не продукти, а саме враження та емоції, які від них отримують.
- Довіра до рекомендацій, недовіра до реклами. Цей тренд є особливо актуальним для України, оскільки ми не дуже добре сприймаємо рекламу, а іноді й зовсім агресивно на неї реагуємо. Попередній досвід з брендом, або його рекомендація друзями грають вирішальну роль у прийнятті рішення про покупку.
- Блокування реклами. Цей тренд випливає з попереднього. Багато хто встановлює Adblock, щоб не бачити дратівливі рекламні оголошення та не дивитись ролики перед переглядом улюбленого кінофільму.
- Маркетплейси. Це торгові майданчики в інтернеті. Alliexpress — чудовий приклад. Зараз надзвичайно популярними є місця, де купити можна усе й одразу, витративши на це мінімум часу.
- Креативність замість звичних для всіх стандартів. Завжди виграє той, хто може подивитись на проблему під різними кутами. Для детальних порад читайте «Creacking Creativity» Майкла Мікалко.
- Розуміння комунікації, яку використовує Клієнт. Часто компанії думають, що клієнти будуть комунікувати так само, як вони й роблять так, як буде зручно саме їм. Потрібно пам’ятати, що в центрі кола стоїть саме споживач.
- Людяність та здатність допомогти — проти жорсткої автоматизації. В диджитал-еру, коли все йде до автоматизації та передачі людських обов’язків комп’ютеру, дуже цінується здатність допомогти та розв’язати проблему — порядність та чуйність консультантів тощо.
- Сторітелінг. Тренд сторітелінгу не є занадто новим, але варто додати, що контент повинен бути різним на різних ресурсах. Не варто постити одну і ту саму історію всюди — у LinkedIn та Instagram різні призначення.
- Ваше повідомлення повинне бути зрозумілим споживачу. Який marketing message ви прагнете донести своєму Клієнту? Чи зрозуміле воно саме для НЬОГО?
- Відеоконтент, а особливо прямі трансляції. Це дає змогу Клієнту відчути себе ближчим до вашого бренду, додає інтерактивності, можливості поставити питання, що хвилюють.
- Фокус на Покоління «Z». Останнім часом усі тримають фокус на міленіалів. Але новим і дуже перспективним таргетом є Покоління «Z» — народжені після 1990. На момент 2018 вони вже стають більш платоспроможними та більшість з них працює. Потрібне детальне вивчення даної аудиторії, в якій індустрії ви б не знаходились.
- Цікавий контент для вашої ЦА. Згадаємо правило 75/25. В соцмережах варто постити 75% контенту, що цікавий для вашої цільової аудиторії, і лише 25% того, що ви хочете «продати».
- Персоналізація. Один з найкращих способів збільшити залучення. За статистикою quicksprout.com, 75% покупців надають перевагу бренду, який використовує персоналізацію під час комунікації з ними та під час покупок. Клієнт хоче унікальну пропозицію саме для нього, пропозицію, що базується на його звичках і хобі.
- Приватність. Останнім часом є особливо актуальним наміри покупців захистити свої персональні дані. Зрозуміла політика конфіденційності компанії, яку можна прочитати на сайті — величезний плюс для вас.
- Симпліфікація життя у всьому. Актуальним є спрощення оплат, покупок, спілкування тощо… Ми прагнемо зробити світ зрозумілішим та легшим.
- Збільшення швидкості життя. Скорочується строк трендів, життєвий цикл товарів, знижується лояльність та новини стають моментальними. Те, що було новим вчора, сьогодні може бути вже не актуальним.
- Використання телефону. Для роботи й відпочинку, телефон завжди з собою. Більшість новин користувачі читають саме з телефону, тому варто звернути увагу, як виглядає ваш сайт і розсилка з мобільної версії.
- Життя у соцмережах проти секретності. Суперечливий тренд: на сьогодні, ми прагнемо викладати усе, що в нас відбувається в соцмережі. Або ж навпаки, робити життя закритим для чужих очей та нічого не показувати.
Отже, ми розглянули тренди в маркетингу 2018. Використовуйте їх для покращення стратегії та комунікації з вашими Клієнтами.
Якщо у вас виникли запитання з даної теми чи не тільки, Ви можете зв’язатись із нами через онлайн-консультанта або за допомогою електронної пошти — спеціалісти AboutHR завжди на зв’язку!
Бажаєте отримувати цікаві статті в сфері рекрутингу?
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА РОЗСИЛКУ!