Блог

jonathan-francisca-227556-unsplash

Визначення мотивації: як не обпектись в умовах підвищеного попиту на кандидатів?

 

Чи знайома вам ситуація, коли на співбесіді кандидат говорить, що йому цікавий функціонал вакансії та компанія, а на фінальній зустрічі з керівником запитує про можливості зміни спеціалізації чи виїзд за кордон, чи надто детально розпитує про графік, тривалість відпустки, лікарняні…?

Або ж коли кандидат проходить всі співбесіди, включно з технічною, а пропозицію про роботу врешті відхиляє або ж виходить на роботу і звільняється протягом випробувального строку?

Знайомо? Тоді негайно реєструйтесь на наш майстер-клас!

Такі провали, як описано вище, є ознакою помилки в підборі, а саме нерозуміння  того, ЩО керує кандидатом – його МОТИВАЦІЇ.

Наслідки такого невдалого підбору для компанії всім відомі:

  • Витрата часу рекрутера та менеджерів компанії на пошук та проведення співбесід
  • Витрата часу на адаптацію та оплату праці 
  • Витрати часу на новий пошук і, можливо, втрату інших кандидатів, які вже влаштувались в іншу компанію. 

На щастя існують перевірені методики виявлення мотивації кандидатів! 

 

На майстер-класі ви дізнаєтесь:

  • як попередньо діагностувати мотивацію кандидата ще на етапі скринінгу резюме
  • які існують перевірені рекрутерські методики для визначенні мотивації і як почати їх застосовувати вже сьогодні
  • яким чином ставити запитання, щоб кандидат сказав вам правду, а не те, що ВИ хочете почути
  • яким чином уникнути соціально бажаних відповідей
  • як трактувати не лише відповіді, а й поведінку кандидатів в ході співбесід,

а також інші лайфхаки про визначення мотивації кандидатів від Маріанни Гринишин, керівника та засновника рекрутингового агентства “AboutHR” з досвідом понад 12 років в HR та рекрутингу. 

З 2012 року Маріанна спеціалізується на підборі керівників, висококваліфікованих та вузько кваліфікованих спеціалістів, а також IT спеціалістів.

Маріанна щодня проводить від 2-ох до 5-ти інтерв’ю та має улюблені запитання для гарантованого визначення мотивації будь-якого кандидата, якими буде рада поділитись з вами на майстер-класі. 

Серед клієнтів, з якими співпрацює Маріанна та її агентство – такі лідери бізнесу, як DLA Piper, Chanel, Dykerhoff, Mazars Ukraine, Softserve, Infopulse.

Деталі щодо заходу:

  • 24 травня, четвер – 18.30, креативний простір «Часопис», Meeting room
  • Вартість – 250 грн. при оплаті до 23 травня включно, 300 грн. при оплаті в день заходу.
  • Реєстрація закрита!